Leader Agencja Reklamowa


pieczątka


WIĘCEJ UMIESZ – WIĘCEJ MOŻESZ
PRZYSZŁOŚĆ, KARIERA, PRACA

 

Realizowane szkolenia

libro2

Oferujemy szerokie spektrum usług szkoleniowych, skutecznie podnoszących kwalifikacje zawodowe. Organizujemy kursy, warsztaty szkoleniowe, seminaria, konferencje. Nasze szkolenia prowadzi doświadczona i profesjonalna kadra trenerów, legitymujących się najwyższymi kwalifikacjami. Umożliwiamy odbycie praktyk w firmach o profilu zgodnym z tematyką szkoleń.

Do dyspozycji uczestników organizowanych przez nas kursów oddajemy profesjonalnie przygotowane sale szkoleniowe (latem – klimatyzowane), wyposażone m.in. w stanowiska komputerowe oraz sprzęt multimedialny.

Uczestnicy kursów otrzymują podręczniki, skrypty, płyty CD, notesy i długopisy. Kursantom zapewniamy zawsze wodę mineralną, kawę i herbatę, poczęstunek.

Szkolenia kończą się egzaminem oraz wydaniem certyfikatu (w języku polskim oraz angielskim lub niemieckim) stwierdzającego ukończenie kursu. Wystawiamy również referencje.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASTĘPUJĄCYCH KURSACH I SZKOLENIACH:

1. Opiekunka dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych z praktyką.

Cele szkolenia:

Poznawczy: zapoznanie uczestników kursu z podstawami wiedzy medycznej, psychologicznej i pedagogicznej, niezbędnymi do sprawowania wszechstronnej opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną, zarówno we własnym domu, jak też w placówkach świadczących usługi na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych.

Dydaktyczny: wyrabianie w uczestnikach kursu przyjacielskiej i serdecznej postawy wobec podopiecznych, umiejętności troszczenia się o ich dobre samopoczucie, umiejętności odczytywanie ich uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb, tym samym zaś bycie pomocnym w codziennym życiu.

Kształcący: kształcenie umiejętności diagnozowania dysfunkcji zakłócających tok prawidłowego funkcjonowania dziecka, osoby starszej i niepełnosprawnej oraz rozpoznawanie uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb człowieka w podeszłym wieku.

TEMATYKA SZKOLENIA  

  • Opieka nad dzieckiem
  • Opieka nad osobą w podeszłym wieku
  • Opieka nad niepełnosprawnym
  • Pierwsza pomoc w nagłych przypadkach
  • Choroby zakaźne
  • Ochrona zdrowia i pomoc społeczna (przepisy prawne i BHP)
  • Praktyka

 

szkolenie_opiekunka1   szkolenie_opiekunka22

opiekunka_33   opiekunka_44

 

2. Konsultant do spraw funduszy europejskich

Cel szkolenia:

nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności dotyczących aplikowania o środki FE oraz zarządzania projektami.

Zakres szkolenia:

Uczestnicy zdobędą bogaty zakres wiedzy na temat funduszy europejskich. Zapoznają się m.in. ze strategią realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, uzyskają wiedzę na temat podstawowych zasad wdrażania działań RPO WO 2007-2013. W trakcie szkolenia nauczą się wypełniać najważniejsze i najczęściej występujące wnioski: o dotację inwestycyjną dla firm, wnioski dla projektu samorządowego, wnioski o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W programie znajduje się także nauka sporządzania biznes planu dla projektów inwestycyjnych.

konsultant11   konsultant_22

3. Pracownik handlowy z obsługą kasy fiskalnej

Cel szkolenia:

Zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia sprzedaży przy użyciu komputerowych urządzeń i kas fiskalnych..

Tematyka szkolenia:

  • Elementy prawa pracy
  • Elementy prawa gospodarczego z uwzględnieniem regulacji, którym podlegają bezpośrednio sprzedawcy
  • Przepisy BHP, ochrona ppoż. oraz zasady zabezpieczania towarów
  • Organizacja procesu sprzedaży
  • Ewidencja obrotu towarowego
  • Techniki sprzedaży w sklepie, zagadnienia kultury obsługi
  • Obsługa kas fiskalnych i terminali kasowych
  • Zastosowanie systemów komputerowych w handlu
  • Terminale kart płatniczych i innych usług telefonicznych

4. Pracownik administracyjno-biurowy z praktyką

 Cel szkolenia:

Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu:
- Zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej
- Praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, w tym organizacji pracy dyrektora
- Prowadzenia dokumentacji biurowej

Tematyka szkolenia:

  • Podstawy obsługi komputera i sprzętu biurowego
  • Język angielski (z uwzględnieniem terminologii biurowej i podstawowych pojęć z zakresu biznesu)
  • Organizacja pracy w biurze
  • Elementy prawa pracy i sprawy kadrowe
  • Podstawowe zasady savoir vivre`u
  • Kreowanie własnego wizerunku
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Zajęcia z doradcą zawodowym

szkolenie_adm1   szkolenie_adm2 copy

5. Pracownik kadrowo-płacowy z praktyką

Cel szkolenia

Przygotowanie do samodzielnej pracy administracyjno-biurowej z umiejętnością prowadzenia spraw kadrowo-płacowych

Tematyka szkolenia:

  • Podstawowe wiadomości z prawa pracy
  • Organizacja pracy działu personalnego
  • Kancelaria i archiwum zakładowe
  • Ochrona tajemnicy i innych dóbr firmy
  • Interpersonalne czynniki funkcjonowania biura
  • Podstawowe  zagadnienia z BHP i p/poż.
  • Podstawy obsługi programu MS Excel
  • Rozliczenia z ZUS (zasiłki i składki)
  • Rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • Rachuba płac
  • Program komputerowy „Kadry i Płace”
  • Program komputerowy „PŁATNIK ZUS”

6. Negocjator handlowy

Cel szkolenia

Poznanie kluczowych informacji na temat przygotowania i prowadzenia negocjacji biznesowych oraz rozwijanie posiadanych umiejętności i zasobów negocjacyjnych

Tematyka szkolenia:

  • Istota negocjacji:
    Negocjacje a stanowiska, interesy, wartości, cele, charaktery, punkty widzenia
  • Etapy negocjacji:
    Otwarcie – kierowanie wrażeniem i taktyki otwarcia, rozwinięcie – dobór skutecznej strategii pod klienta i operowanie taktykami, rozgrywki końcowe – zamykanie negocjacji
  • Planowanie i przygotowanie do negocjacji:
    Alternatywa – BATNA, cele negocjacji i ich znaczenie, źródła wiedzy o partnerach negocjacyjnych, motywacja – upór w dążeniu do celu, kreatywne rozwiązania –
    oś elastyczności
  • Indywidualne zasoby negocjatora:
    Indywidualne style negocjacji, poziomy prowadzenia rozmów, mocne i słabe strony negocjatora
  • Komunikacja w procesie negocjacji, cechy dobrego negocjatora
  • Strategie negocjacji:
    Założenia dotyczące „przeciwnej strony” i sposobu prowadzenia rozmów, wybór odpowiedniej strategii
  • Znaczenie zaufania w prowadzeniu negocjacji:
    Pozytywne i negatywne reakcje na konflikt, sposoby odbudowy utraconego zaufania
  • Taktyki negocjacyjne:
    Negocjowanie racjonalne i rzeczowe, taktyki manipulacyjne – negocjowanie emocjonalne, „brudne triki” – pułapki – jak je rozpoznać i neutralizować
  • Negocjacje grupowe:
    Procesy grupowe wpływające na przebieg negocjacji, zasady i role przy stole negocjacyjnym
  • Ćwiczenia i studium przypadków negocjacyjnych – rozwijanie i doskonalenie umiejętności w praktyce

7. Kurs masażu

Masaż I i II stopnia

Tematyka kursu

  • Psychologia
  • Podstawy anatomii
  • Podstawy fizjologii i fizjopatologii
  • Teoria masażu
  • Masaż klasyczny
  • Masaż sportowy
  • Pracownia masażu – zajęcia praktyczne

8. Inne szkolenia

  • Pierwsza pomoc przedmedyczna
  • Kurs makijażu
  • Kurs fotografii
  • Księgowość komputerowa
  • Kurs florystyki
  • Zarządzanie
  • Rozwój osobisty

 

01

Certyfikaty i referencje!

Szkolenia kończą się egzaminem oraz wydaniem certyfikatu stwierdzającego ukończenie kursu. Wystawiamy również referencje.

02

Profesjonalna kadra trenerów

Nasze szkolenia prowadzi doświadczona i profesjonalna kadra trenerów, legitymujących się najwyższymi kwalifikacjami.

03

Multimedialne sale

Do dyspozycji uczestników  oddajemy profesjonalnie przygotowane sale szkoleniowe (latem – klimatyzowane), wyposażone m.in. w stanowiska komputerowe oraz sprzęt multimedialny.

04

Praktyczne przygotowanie

Umożliwiamy odbycie praktyk w firmach o profilu zgodnym z tematyką szkoleń.

Projekt i wykonanie  
Strona internetowa wykonana przez itDesk - agencja interaktywna Opole. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Zgłoś błąd

    e-Mail:  *
    Opis błędu: *
    Adres:
     Wyślij kopię wiadomości do mnie
    * - pola wymagane 
  • Oceń stronę

    e-Mail:  *
    Grafika:
    Użyteczność:
    Treść:
    Co byś zmienił? *
    Adres:
     Wyślij kopię wiadomości do mnie
    * - pola wymagane 
  • Zapytaj o ofertę na stronie

    Imię i nazwisko: * Email: Telefon: *
    Treść: *
    Adres:
     Wyślij kopię wiadomości do mnie
    * - pola wymagane 
zgloś bląd na stronie

Zgłoś błąd

e-Mail:  *
Opis błędu: *
Adres:
 Wyślij kopię wiadomości do mnie
* - pola wymagane 
oceń stronę

Oceń stronę

e-Mail:  *
Grafika:
Użyteczność:
Treść:
Co byś zmienił? *
Adres:
 Wyślij kopię wiadomości do mnie
* - pola wymagane 
zapytaj o ofertę na stronie

Zapytaj o ofertę na stronie

Imię i nazwisko: * Email: Telefon: *
Treść: *
Adres:
 Wyślij kopię wiadomości do mnie
* - pola wymagane